avatar Ten blog rowerowy prowadzi arroyo z miasteczka Chodzież. Mam przejechane 21147.60 kilometrów w tym 9835.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.89 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl
Pogoda w Chodzieży

Wykres roczny blog rowerowy arroyo.bikestats.pl
HR max:187 ( 91%)
HR avg:138 ( 67%)
Podjazdy:855 m
Kalorie: 2261 kcal
Rower:Roweru

Dzień 63 Do Wyrzyska

Niedziela, 10 czerwca 2012 · dodano: 10.06.2012 | Komentarze 0

Trasa:

Dzisiejszy trening to w sumie wycieczka do Wyrzyska zaznajomić się z trasą maratonu planowanego na 24 czerwca. Mapę przerysowaliśmy z Darią do logu GPS i gdzieniegdzie błądząc udało się pokonać całą trasę.

Bajeczny odcinek zdobywania i zjazdu z Dębowej Góry (192mnpm) czeka nas już na samym początku trasy maratonu, następnie krótki odcinek asfaltu (z krętym podjazdem!) po czym około 1km podjazd po bruku i ponownie wjazd do lasu. Odcinki w piachu krótkie i niezbyt uciążliwe. Najniebezpieczniejszy odcinek to sam zjazd z Dębowej Góry, który choć twardy i szybki niestety jest również kamienisty - złapałem gumę w przednim kole, na szczęście uszczelniacz szybko poradził sobie z ubytkiem powietrza.