avatar Ten blog rowerowy prowadzi arroyo z miasteczka Chodzież. Mam przejechane 21147.60 kilometrów w tym 9835.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.89 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl
Pogoda w Chodzieży

Wykres roczny blog rowerowy arroyo.bikestats.pl
Rower:Roweru

Po pracy w słońcu, błocie, zimnie i wietrze

Sobota, 12 lutego 2011 · dodano: 12.02.2011 | Komentarze 1

Trasa Chodzież - Miodowa - Oleśnica - Gontyniec - Chodzież. Słonecznie, acz chłodno. Niestety z bólem pleców. Bez szału bo wczoraj oddałem krew i trzeba się teraz trochę oszczędzać :)

Okolice gontyńca:
Przy gontyńcu © tjenn
Kategoria Trening, 0 - 50km

zizbit
| 17:00 sobota, 12 lutego 2011 | linkuj No gdybyś krwi nie oddawał to pewnie wbiłbyś setkę jak nie więcej ;). Pogoda była, jak piszesz słoneczna i na szczęście chociaż ja mogłem z niej skorzystać.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ieini