avatar Ten blog rowerowy prowadzi arroyo z miasteczka Chodzież. Mam przejechane 21147.60 kilometrów w tym 9835.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.89 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl
Pogoda w Chodzieży

Wykres roczny blog rowerowy arroyo.bikestats.pl
Rower:Roweru

Wzgórza Morzewskie z Darią

Niedziela, 18 kwietnia 2010 · dodano: 19.04.2010 | Komentarze 4

Wyruszamy z Chodzieży w celu zdobycia wzniesienia Wolsko.

Po minięciu Noteci skręcamy w teren aby skrócić drogę przez Morzewo i szybciej dotrzeć do Prawomyśla
Terenowy skrót do Prawomyśla © tjenn

Dojeżdżamy do Miasteczka Krajeńskiego, cały czas podziwiając widok na Dolinę Noteci
Widok na dolinę noteci © tjenn

Ostatnie odcinki asfaltu przed wjazdem do Wolska
Ostatni podjazd przed Wolskiem © tjenn

Szefu łata dętkę...
Szefu łata dętkę przebitą szkłem z poprzedniej wycieczki © tjenn

...podczas gdy Daria podziwia widok
Daria podzieiwa widok na Dolinę Noteci © tjenn

Po chwili dętka już załatana, czas na popasy na które zjawił się jeden z nielicznych obecnych motyli
Daria podziwia widok z góry Wolsko na Dolinę Noteci © tjenn

Opuszczamy górę Wolsko i wracamy na szlak
Żegnamy się ze wzniesieniem i wracamy na właściwą drogę © tjenn

Po zmaganiach z wiatrem przejechaliśmy długa prostą drogę asfaltem prowdzącą z Białośliwia do Szamocina gdzie właśnie wjeżdżamy
Już po drugiej stronie Noteci - Szamocin © tjenn

Natomiast po chwili opuszczamy miejscowość i kierujemy się na Chodzieży przez Mielimąkę
Wjeżdżamy do Szamocina, czyli jesteśmy już po drugiej stronie Noteci © tjenn

Daria już ma dość, podjazdy wdały jej się w łydki i uda :)
Chwila postoju przed Mielimąką © tjenn

Ostatni odcinek terenu na naszej drodze i już za chwilę ostatnie km asfaltem do domu
Ostatni odcinek terenu, już niedługo długa prosta szosą do Chodzieży © tjenn
Kategoria Wycieczka, 50 - 100km

arroyo
| 10:27 wtorek, 11 marca 2014 | linkuj Żadnych singli, natomiast na zdjęciu ze wzgórza gdzie widać 2 ślady po kołach można zjechać w dół ale nie polecam ze względu na akacje, swojego czasu zaliczyliśmy tam więcej dziur w dętkach niż mieliśmy łatek.
vv | 10:01 wtorek, 11 marca 2014 | linkuj Orientujecie sie czy biegnie jakiś singletrack po tej górce czy tylko dołem sie jedzie przy dolinie?
Ewentualnie czy jest tam na skarpie jakakolwiek ścieżka? Pozdro
Tadusz | 19:57 poniedziałek, 28 czerwca 2010 | linkuj Właśnie dziś przemierzyłem odcinek z Piły przez Kalinę do Dziembowa,przez Krzewinę wzdłuż wzgórz morzewskich do Prawomyśla dalej do Rzadkowa i Kaczor,przez Śmiłowo,Zelgniewo do Piły.
Pozdrawiam
Tadeusz | 19:50 poniedziałek, 28 czerwca 2010 | linkuj Super!Znam te trasy,sam często je przemierzam na rowerze.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa oteki